Jäsenyys

Tervetuloa jäseneksi

Jokainen Lapin läänissä asuva tai toimiva Duodecim-seuraan kuuluva lääkäri voi liittyä hakemuksesta yhdistyksen jäseneksi.
Yhdistyksen jäseneksi voi hakeutua myös muu lääkäri, joka haluaa edistää yhdistyksen toimintaa.

Ilmoita kiinnostuksesi yhdistyksen sähköpostiin lapinlaakariseura@gmail.com  tai jäsensivujen Ilmoittautumis- ja palautelomakkeella. Jäsenet hyväksyy yhdistyksen hallitus.

Jäsenyyden edellytys on määräaikaan mennessä mak­settu vuosittainen jäsenmaksu. Kahtena perättäisenä vuotena unohtunut jäsenmaksu poistaa nimen jäsenrekisteristä.

Jäsenmaksut vahvistetaan aina seuran vuosikokouksessa maalis-huhtikuussa, minkä jälkeen lähetettävässä jäsenkirjeessä tulee kehoitus ko. vuoden jäsenmaksun maksamisesta.

Yhteystietojen muutokset: Suoraan jäsensivujen Ilmoittautumis- ja palautelomakkeella, kiitos!